Balandrau Balandrau

Wednesday 2 de May de 2012
El Sui y el Turó del Samón al Montseny
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1955 visitas

Ascensiones ayer martes 1-05-2012 a los picos de El Sui 1318 mts y el Turó del Samón 1267 mts (vértice geodésico)en la cresta final del Montseny en su parte más Sudoeste donde termina el macizo y desciende al llano del Vallés, por el valle de Vallfornés (Cardedeu-Cánoves) con un desnivel ac

Thursday 26 de April de 2012
Travessa de Sur a Nord del Montnegre

El passat dissabte 21 d'abril em fet la travessa desde Canet de Mar fins a Sant Martí del Montnegre seguint les marques del GR5 (Canet-Sitges) i tornant amb circular per una part del GR92 fins a Canet de Mar altra volta. Hem fet 1000 mts. de desnivell positiu amb 30 kilómetres de recorregut.

Thursday 8 de March de 2012
CINGLES d´AIATS I CABRERA

La setmana pasada varem creuar el Cingles d'Aiats i Cabrera i degut al mal temps no varem poguer fer fotos i pe tant coloco aquest album amb fotos de unaltra sortida amb bon temps.

Sunday 26 de February de 2012
MATAGALLS amb escultures naturals

Remuntada al Matagalls per el bosc de l'Erola y descens per Sant Sant Segimón el 25-02-2012 amb fret a primera hora amb -3º i calor al final amb 18 º a la fí de la jornada.Iniciem l'ascens per la zona de Viladrau (per Can Gat)entrem al bosc de l'Erola amb les escultures gaudinianes de la natura

Tuesday 3 de January de 2012
AROMAS DEL SUR

La Sagra es la cumbre más alta de Andalucia sin contar las de Sierra Nevada con sus 2381 mts. de altura con un desnivel de ascenso de unos 1000 metros.Accedimos por la zona más empinada llamada El Embudo y descendimos un día de Octubre del 2010,descendiendo por una zona de "tartera" muy parecida

Tuesday 27 de December de 2011
Aportación Geográfica del Pirineo Oriental

Travesía de tres noches (Coma de Vaca-Ull de Ter y Alberg de Nuria)que son cuatro días , de la circular de Nuria y algo de Vallter del agosto de 2006. Con ritmo pausado casi vacacional para poder meditar a través de la contemplación de la naturaleza.

Wednesday 21 de December de 2011
"Remembering 2" Pic de la Madelón-Octubre de 1995

El Pic de la Madelón se encuentra en pirineo Francés en la zona de l'Ariege-Vicdesos-Auzat y nos metemos en el valle de Soulcem por donde llegaremos en coche hasta su presa.En esta zona fronteriza con Andorra podemos acceder a la Pica d'Estats-Montcalm-Pic de Riufred y Canalbona tanto por el bar

Tuesday 13 de December de 2011
"Remembering" Puerto de Gistaín-Octubre de 1994

Vienen a mi retina las fotos de una salida al Valle de Estós el 25-10-1994 para saborear las primeras nieves del otoño antes del puente de todos los Santos.Partimos de Benasque, para dormir en el refugio de Estós y al día siguiente ascender al Puerto de Gistaín a 2592 mts. trás unas fuertes n

Monday 12 de December de 2011
Cims del Montseny (Travessa de anada i tornada 25-06-2011).

Antiga aspiració que per fí varem portar a terma al meu gentra i jó el passat 25 de juny del 2011. Sortim de la Font de Passavets al Turó de l'Home, per cresta anem a les Agudes, baixem per el Gr5 (paralels als Castellets) fins a Sant Marçal i remontem al Matagalls.Tornem per el mateix itinera

Wednesday 30 de November de 2011
En busca de la oveja perdida

Los días 21 y 22 de Octubre (haciendo noche el Ref.Coma de Vaca)y el pasado 26 de Noviembre,ascendimos con mi amigo y maestro en estos quehaceres llamado Pere (un chavalín de 78 años)a la zona de Nuria para recoger una parte de las ovejas que pasan la temporada en alta montaña.Este rebaño es y

Saturday 26 de November de 2011
Canal d´Aigua Coma de Vaca-Nuria 2º entrega

Segona entrega avui de la part oriental del canal. Fotos del día 26 de novembre fetes amb máquina de filmar Sony i de no gaire qualitat pero per fer el fet crec que ja valdran.Son per aclarir alguns dubtes que i varen sorgir en un post temps enrera.

Thursday 29 de September de 2011
Travesía Val d´Anniviers-Zinal y Moiry circunvalando el Cervino en Agosto 2007

Bonita travesia circular en Suiza por el Valais. Val d'Anniviers-Zinal y Moiry en circunvalación parcial al Cervino.Primera decena de Agosto del 2007 con gran nevada incluida de unos 50ctms.

Thursday 29 de September de 2011
Canal d´aigua de Coma de Vaca a Nuria el 27-08-2007

Bonica sortida que vá paralela al Camí dels Ingeniers pero quelcom més baix,per el Canal de recollida d'aigues del Fresser desde asota de Coma de Vaca fins a la vertical de Daió i fins i tot poguensa allagar fins a la vall de Nuria.Sempre a l'estiu,am gel es mot perillós.No poden ferla persone

Thursday 11 de August de 2011
Integral de Sierra Nevada

Integral circular efectuada del 23 al 28 de Julio de 2011 desde su parte Oriental en dirección a la Occidental,terminando en el punto de inicio,Refugio Postero Alto.